Saturday 23 August 2014

Soalan 631:Pintu sebuah masjid, daripadanya keluar cahaya - Ali Al-Iraq - Iraq


Soalan 631:

Abang (adik) saya kini merupakan seorang ansar, dia melihat mimpi (rukya) 12 tahun yang lalu, seolah-olah terdapat pintu sebuah masjid, daripadanya keluar cahaya, lalu ia menerangi masjid itu, dan cahaya keluar dari tingkap masjid. Maka dia merasa kagum dan berkata: Apakah ini? Dan jawapan datang kepadanya: Kamu adalah Keluarga Yaa Siin (Ashab AL-YaaSin). Dan selepas beberapa ketika mimpi itu berulang-ulang dengan suara yang ................... dan ayat perubatan. Jadi apakah tafsirannya. Ketahuilah bahawa kami telah terputus daripada kebapa-saudaraan (unclehoods) kami dari akar kempat selama hampir 100 tahun Jadi apa tafsirannya? Semoga Allah menolong anda dengan kemenangan-Nya.

Pengirim: Ali Al-Iraq - Iraq

Jawapan:
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Pengsihani

Pujian tertentu bagi Allah Tuhan sekalian alam Ya Allah, Selawat dan Salam ke atas Muhammad dan Aali Muhammad Imam-imam dan Mahdi-mahdi dan limpahan salam pengiktarafan.

Semoga Allah memberi kejayaan kepada semua yang baik, dan saya memohon kepada Allah supaya Ia memberi anda kebaikan di dunia dan akhirat.

Keluarga Yaa Siin terpakai di Akhir Zaman pada orang-orang yang akan menyokong seruan kebenaran, dan mereka adalah para sahabat Al-Mahdi.

Saya memohon kepada Allah supaya Ia memberi saudara anda semua apa yang baik dan supaya Dia memberi kejayaan tekun / ikhlas dan kerana Dia (SWT) mungkin hendak menjadikan dia dari kalangan orang-orang yang Dia beri petunjuk atas penciptaan-Nya. Dan Dia adalah Pelindungku, dan Dia menjaga orang yang soleh..

No comments:

Post a Comment