Monday 18 August 2014

Mimpi Imam Ahmad Al-Hassan (as)

Pengalaman Mimpi Ansar: Borhanudin Hamdan

Mimpi  Imam  Ahmad  Al-Hassan  (as)

Assalamualaikum w.b.t.
Selawat ke atas Nabi Muhammad s.a.w dan keluarga baginda. Para Imam dan Mahdi-mahdi.
Saya nak ceritakan mimpi yg saya alami pd syawal tempoh hari. Nak cerita dlm english x brp pandai tp saya rasa saya mesti share mimpi saya tu.

Imam menunggang kuda berwarna putih memakai jubah berwarna putih. Pada permukaan tanah di mana Imam dan kudanya berdiri akan ada Simbol Bintang Nabi Daud a.s.

Tentera musuh terdiri daripada Israel dan Amerika dengan pakaian tentera mengerumuni imam tetapi mereka tidak dapat mendekati Imam kerana Simbol Bintang Nabi Daud a.s.melindungi baginda dan kudanya.

mereka hanya mampu berdiri diluar kawasan bulatan tersebut. Sungguhpun begitu ramai askar yang mengiringi, tetapi Imam nampak tenang bergerak ke arah orang ramai.

Sebelum baginda Imam muncul, terdapat suara mengumumkan seperti berikut: “Kita sudah menemui Ahmad Al-Hassan. Dia merupakan keturunan Imam Muhammad Hassan Al-Askari.
Pengumuman dibuat oleh orang Amerika.

Saya berdiri bersama orang ramai. Mulanya ramai yang tidak mentahui, tetapi setelah pengumuman itu semua orang berteriak Ahmad! ... Ahmad!

Sorakan-sorakan semakin kuat sama seperti sorakan ketika perlawanan bola sepak di stadium. Semua yang hadir berteriak. Dunia pada ketika itu seperti diperintah oleh Amerika dan Israel.


No comments:

Post a Comment