Thursday 21 August 2014

Soalan 618: Ular yang mematuk - Amir Al-Amari - Iraq


Soalan 618: Ular yang mematuk - Amir Al-Amari - Iraq

Tuan, saya melihat dalam tidur saya salah seorang sepupu saya, anak kepada bapa saudara ayah saya, seolah-olah saya berdiri bersamanya, kemudian dua ekor ular menghampiri kami dan mereka melekat satu sama lain, salah seekor daripadanya telah membelit dengan kepalanya di pada seekor lagi ke arah hadapan. Dan ia seolah-olah saya telah mengajarnya untuk tidak menangkap mereka dengan cara itu dan bahawa dia harus waspada dan berhati-hati. Kemudian tiba-tiba dia memeranjatkan saya dan melemparkan ular-ular itu pada saya, dan salah seekor daripadanya menggigit ibu jari saya, dan meninggalkan dua lubang di ibu jari, dan ada kesan darah pada kedua-dua lubang tempat ular itu gigit. Jadi apa maknanya, semoga Allah memberikan tuan kejayaan?

Pengirim: Amer Al-Amari - Iraq

Jawapan:
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Pengsihani

Pujian tertentu bagi Allah Tuhan sekalian alam Ya Allah, Selawat dan Salam ke atas Muhammad dan Aali Muhammad Imam-imam dan Mahdi-mahdi dan limpahan salam pengiktarafan.
                             
Ular adalah musuh, Maksud ia menggigit anda ialah ia membahayakan anda.

Dan musuh ini datang kepada anda melalui orang yang anda lihat dalam mimpi (rukyah) anda.

Dan Damai. Rahmat dan rahmat Allah kepada kamu.

Ahmad Al-Hassan
Muharram al-Haram / ​​1432 Hijrah

No comments:

Post a Comment