Thursday 21 August 2014

Soalan 619: Si Athies yang keluarganya Sunni - Dima - Arab Saudi

Soalan 619: Si Athies yang keluarga Sunni - Dima - Arab Saudi
     
Selamat petang. Dua bulan yang lalu saya bermimpi bahawa saya sedang berjalan di jalan, dan tiba-tiba saya berhenti di hadapan seorang lelaki yang berkata kepada saya: Bangun dari pasif kamu (sikap acuh tak acuh), hai Dima. Dan dia menggoncang bahu saya. Ketahuilah bahawa semua keluarga saya adalah Sunni tetapi bagi saya, saya tidak percaya pada agama. Jadi saya bertanya seorang kawan saya dan dia kata ini adalah amaran untuk kamu terhadap jalan yang kamu lalui.

Mimpi itu datang kepada saya dua kali, dan setiap kali dia akan membawa mesej kepada saya dan mengarahkan saya untuk memberitahukannya. Dan saya akan membuang jauh mesej itu di hadapannya tetapi saya akan bangun ketakutan dari tidur saya.

Sekarang saya mula membaca al-Quran dan percaya bahawa ia adalah satu Keajaiban Ilahi, bagi setiap ayat membuatkan saya menangis dan lebih sedih daripada ayat yang sebelumnya.

Tetapi pagi hari ini, saya melihat (mimpi) bahawa saya ada di bulan, jadi saya tidak perlu lagi takut, kemudian seorang wanita yang cantik memegang tangan saya dan memperkenalkan saya kepada orang ramai, dan dia berkata kepada saya: ini adalah orang-orang anda, ini adalah orang-orang anda, ini adalah anda orang, jadi sebarkan mesej ini di kalangan mereka. Adakah ini menunjukkan bahawa saya akan mempunyai peranan dengan Mahdi?

Pengirim: Dima - Arab Saudi

Jawapan:

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Pengsihani

Pujian tertentu bagi Allah Tuhan sekalian alam Ya Allah, Selawat dan Salam ke atas Muhammad dan Aali Muhammad Imam-imam dan Mahdi-mahdi dan limpahan salam pengiktarafan.
                             
Bulan adalah washiy (pemegang wasiat -wakil) Mahdi dari Aali Muhammad (keluarga Muhammad).

Dan pengertian mimpi anda, ya, anda akan mempunyai peranan dalam seruan Mahdi dan memaklumkan mengenainya. Ia akan menjadi unsur (peranan) jika anda memilih perkara (urusan) ini.

Jadi mimpi ini adalah khabar gembira kepada anda dari Allah, dan [juga di dalamnya] Allah menggesa anda untuk bekerja dan beramal di jalan Allah dan jalan petunjuk.

No comments:

Post a Comment