Sunday 14 September 2014

Soalan 503: Al-Hussein (a.s) zaman ini adalah Al-Mahdi

Soalan 503: Al-Hussein (a.s) zaman ini adalah Al-Mahdi

Ya Tuan Ya.Maula dalam rukya saya, saya melihat seorang lelaki yang tinggi, dan dia tidak mempunyai wajah, dan ada orang berdiri dalam separuh bulatan di sekeliling lelaki itu, dan saya telah datang dari jauh dan mendengar suara di langit berkata kepada saya: Beritahu manusia inilah Al-Hussein (as), dan orang-orang tidak percaya apa yang saya katakan. Dan Salam atas tuan.
     
Penghantar: Mitsam - Sepanyol

Jawapan:
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Pengsihani

Pujian tertentu bagi Allah Tuhan sekalian alam Ya Allah, Selawat dan Salam ke atas Muhammad dan Aali Muhammad Imam-imam dan Mahdi-mahdi dan limpahan salam pengiktarafan.
                                           
Al-Hussein (a.s) zaman ini adalah Al-Mahdi

Semoga Allah memberi kejayaan (taufiq) kepada segala perkara yang baik.

Dan Salam atas kamu, rahmat Allah dan barkahNya.

Ahmad Al-Hassan
Jamadi Al-Awwal / 1431 H.

No comments:

Post a Comment