Wednesday 17 September 2014

Ansar Boleh Membantu Ansar Lain Melalui Rukya

Kiriman: abdullah1234
Jumaat September 5, 2014 02:35

Assalaamu alaikum wa Rahmatullah wa barakaatuhu saudara Zolfigarr

Apa khabar?
Saya telah belajar untuk peperiksaan, ia memerlukan duduk untuk beberapa lama berjam-jam.

Saya berazam untuk lulus peperiksaan ini supaya saya boleh bekerja lebih untuk Imam Ahmad alaihi alsalaam.



Malam tadi saya terbangun kerana sakit di belakang saya, lalu saya tidur kembali.
Kemudian saudara datang dalam rukya (mimpi) saya, maka saya bangun satu jam sebelum Subuh.
Dan rasa sakit itu hilang
Malah pada hari ini saya duduk selama sepuluh jam tidak sakit, dan kini saya sudah sembuh.

Adalah satu kemungkinan bahawa sebahagian ansar boleh membantu ansar lain melalui rukya (mimpi).

Dan Salam atas kamu, rahmat Allah dan barkahNya.

No comments:

Post a Comment