Wednesday 6 January 2021

 

Soalan 628: Saya Imam Ahmad Al-Hassan

 

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

 

Setelah saya menonton program Kalimah Yang Sama bersama Profesor Abdul 3al dan Saudara Abu Zainab. Saya melihat seseorang dalam tidur saya dalam banyak cara dan dengan wajah yang sama, dan dia memberitahu saya: Saya adalah Imam Ahmad Al-Hassan, dan saya tidak mempercayainya. Kerana saya tidak kenal wajahnya, apa yang harus saya lakukan dengan Allah atas tuan?

 

Pengirim: Abu Omar Al-Kurdi - Iraq

 

Jawapannya:

 

بسم الله الرحمن الرحيم

والحمد لله رب العالمين، وصلى الله على محمد وآل محمد الأئمة والمهديين وسلم تسليماً .

 

Semoga Allah memberikan anda kejayaan. Rukya ini adalah dari rahmat Allah pada anda, dan ini adalah cahaya petunjuk yang bersinar untuk anda. Anda diminta untuk mengambil langkah-langkah menuju kebenaran yang muncul kepada anda. Semoga Allah memberi ganjaran kepada anda dan meningkatkan petunjuk pada anda, dia adalah penjaga saya dan dia penjaga orang-orang yang soleh

 

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته .

 

 Ahmad Al-Hassan

Muharram Al-Haram / 1432 H.

No comments:

Post a Comment