Saturday 24 January 2015

Adakah kamu benar-benar membuang saya ke bahagian yang paling dalam?"

Adakah kamu benar-benar membuang saya ke bahagian yang paling dalam?"

09.03.2014 (antara 9-11 pagi)
        
Saya telah diheret ke pintu gerbang neraka oleh makhluk ini, kemudian seseorang dari belakang saya menyambar lengan saya dan menyelamatkan saya dan berkata: dia akan ok (baik-baik saja), tetapi dia tidak begitu. Saya berpaling dan melihat dia adalah Abu Bakar dan beliau berkata: "Adakah kamu benar-benar membuang saya ke bahagian yang paling dalam?" Suara orang yang menyelamatkan saya berkata, berpaling kamu tidak mahu melihat ini. Kemudian jeritan yang menyayat hati mula kedegaran dan api mula menjulang.

Kemudian saya berada di luar dalam pakaian paderi di hadapan gereja, ibu saya berkata dia berterima kasih kerana saya mendapat peluang kedua ....

No comments:

Post a Comment