Tuesday 16 June 2015

Yazid bin Muawiyah dan Imam Al-Husein (as)


Mahdi-Ahmad
Post Mon Jun 15, 2015 06:33

Rukya Saya Malam Tadi (Jun 15, 2015)
Yazid bin Muawiyah dan Imam Al-Husein (as)

Al-Salamu 3alaikum Warahmatu Allah Wa Barakatuh

Saya mohon kepada Allah SWT untuk mendapat bantuan ... saya bermimpi malam tadi dan ingin berkongsi dengan para ansar sekelian:

Saya melihat diri saya berada di tempat yang terdapat tentera Yazid bin Muawiyah (la) (saya fikir mereka adalah tentera Sufyani) menyembelih beberapa orang manusia. Tiba-tiba saya amat bimbang melihat Imam Al-Husein (as). Beliau berada dalam kurungan dan orang yang bertanggungjawab bagi penyembelihan telah digantikan dengan orang lain iaitu Shimr b.in Zhi Al-Jausyan (la). Saya tahu bahawa dia sedang menunggu masa yang sesuai untuk membunuh Imam (as). Tamat

Saya tidak betul-betul tahu tentang makna rukya ini tetapi ingin mengongsikannya, ia mungkin berguna kepada sesetengah orang.

Fi Aman Allah

No comments:

Post a Comment