Sunday 29 August 2021

Soalan 495: Rukya wanita yang sedang haid

Soalan / 495: Adakah rukya wanita yang sedang haid dari Allah atau mimpi cercampur aduk? Dan saya berharap bahawa rukya yang saya lihat bahawa saya adalah seorang wanita Al-Hussein akan menjadi kenyataan, kerana ini adalah harapan yang paling berharga untuk saya menyokong Hussein zaman ini, dan saya ingin berdoa agar saya dan suami sembuh, dan kejayaan itu adalah untuk anak perempuan saya dan anak-anak lelaki saya. anak perempuan saya adalah yang paling penting, doakanlah untuknya tuan. Semoga Allah memberi kesihatan kepadanya, kekuatan dan keyakinan diri, dan memadailah dengan penyakit-penyakit untuknya, dia, saudara-saudaranya, ibu bapanya, dan semua ansar.

والسلام عليكم ورحمٛة الله وبركاته.

Dihantar oleh: Batul – Kuwait

                    

Jawapan:

بسم الله الرحمن الرحيم

والحمد لله رب العالمين، وصلى الله على محمد وآل محمد الأئمة والمهديين وسلم تسليماً.

Adalah mungkin bagi wanita yang sedang haid untuk melihat mimpi (rukya) yang benar dari kerajaan langit (Malakut Al-Samawaat), dan saya mohon kepada Allah agar memberi kejayaan kepada anda semua untuk kebaikan akhirat dan dunia ini. Dia adalah penjaga saya dan dia menjaga orang-orang yang soleh

والسلام عليكم ورحمٛة الله وبركاته.

 

Ahmad Al-Hassan

 


No comments:

Post a Comment